Toto je Porsche Cayman z roku 2008 a je to vzrušující sportovní vůz s motorem uprostřed. 987 Cayman nabízí neuvěřitelný zážitek z jízdy, zejména za cenu. Jsme nadšeni, že nabízíme toto Porsche Cayman 2008 k prodeji na CARS & BIDS!! Dnes recenzuji tento 987 Cayman a ukážu vám mnoho zvláštností a funkcí. Také si sednu za volant a zhodnotím zážitek z jízdy.
Design karoserie Cayman zahrnuje stylistické prvky z klasických Porsche; 356/1, 550 Coupé a 904 Coupé. 987.1 Cayman používal motory M97.20 a M97.21. Na rozdíl od Boxsteru má Cayman hatchback pro přístup k zavazadlovým prostorům nahoře a v zadní části krytu motoru. Celá zadní část zadních bočních dveří Caymanu je vyrobena z nerezové oceli.
Konstrukce odpružení je v zásadě stejná jako u Boxsteru s přepracovaným nastavením díky tužšímu podvozku s pevnou střechou vozu. 3,4litrový plochý 6 boxer motor (M97.21) v první generaci Cayman S byl odvozen z 3,2litrového (M96.26), který byl použit v Boxsteru S, s hlavami válců z 3,8litrového motoru 997 S. motor (M97.01), které mají systém časování a zdvihu sacích ventilů VarioCam Plus.
5stupňová manuální převodovka je standardem pro Cayman (G87.01), zatímco 6stupňová manuální převodovka (Getrag 466) byla standardní převodovkou pro model S (G87.21) a volitelná u základního modelu (A87. 20). Elektronicky řízená 5stupňová automatická převodovka (Tiptronic) byla k dispozici také pro verzi S (A87.21) a verzi bez S (A87.02) (modely 2009 nahradily tuto možnost sedmistupňovou „PDK“, Porsche dvouspojková převodovka.